Purple Rain!




Även idag blev det Medusas make-up som fick spela huvudroll i min sminkning!
Provade även Stick it! som är en vax baserad primer. Jag tycker som sagt den är som vaselin, och kan inte säga att den gick hem hos mig alls. Skuggorna var svåra att blenda ihop, allt la sig som en kaka och blev kladdigt och fult.
Fick jobba hårt för att det skulle se någorlunda ut och då började skuggorna creasa sig under tiden jag sminkade mig. Så nej jag tycker inte den var värd att köpa. Kan tänka mig att den är bra på läpparna om man vill fästa pigment där för att göra något häftigt läppstift men inte på ögonen.

skuggor:
Primer Medusas Make-up - stick it!
Flamingo - rosa på hela rörliga locket (syns dåligt)
Purple Rain - lila i globlinjen samt yttre V
Brite Bird - Cream Cat - highlighter






Kommentarer
Postat av: Emma P

Stick it låter ganska värdelös, men sminket är superfint!

2009-08-18 @ 11:07:20
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Fantastisk glans i den lila! Otroligt snygg färg, faktiskt! Läckert!

2009-08-18 @ 19:25:23
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin