Fem år!

Vem kunde tänka sig att Du och jag skulle hålla ihop så här länge?
Inte många.
Jag var bara 15 år när vi träffades första gången, och redan då visste jag att du var speciell.
Det dröjde dock fyra år innan vi äntligen öppnade ögonen för varandra som mer än bara vänner.
Och du har verkligen gjort mitt liv speciellt

Vi har verkligen gått igenom extremt mycket tillsammans.
Men vi har alltid stöttat varandra
Jag är så otroligt kär i dig fortfarande.
Det spelar ingen roll hur länge vi är tillsammans,
det pirrar fortfarande i min mage när du tittar på mig.

Jag är verkligen otroligt tacksam över att jag får vara med dig
Du är verkligen den bästa personen jag någonsin känt.
Min kärlek, min bästa vän, min livskamrat, min soulmate, min prins.

Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka!

Tack för fem år, och ser fram emot alla andra tillsammans!






Haha och nej han är ingen galning, denna bilden är från NBG'n - Nordic battle Groupe





Kommentarer
Postat av: Elina

Gulligt =)

2009-08-29 @ 10:06:19
URL: http://elinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin