Äntligen hemma!

Gud vad hungrig jag är!
helt sjukt
maten är i ugnen så snaaart får jag äta!

Idag har det varit en lugn dag på  jobbet, så jag tog en shopping tur *oops*
jag som skulle sluta shoppa!
suck

köpte en höst/vinter jacka i alla fall, super fin!

har även fått ett paket på posten som jag inte vet vad det är... så blir spännande att kolla imorgon!


Jag vet att ni är ganska många som läser min blogg, vilket jag tycker är sjukt kul!
men flickor och pojkar nu får ni hjälpa till lite!
släng på mig lite hårfrågor så skriver jag loss om det! :)


Kommentarer
Postat av: emma

Hej, brukar läsa din blogg ganska så ofta=)

Har läst innan att du har skrivit en del tips om hår osv, så jag tänkte om du hade något bra tips mot fett hår?



Ha det bra=) //Emma

2009-08-31 @ 18:31:07
Postat av: Josephine- Makeuponista

Jag behöver tips mot kliande, flagnande och torr hårbotten :)

2009-08-31 @ 19:14:53
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Alice

om man bleker håret för att få det platinablont, och det blir blont men väldigt gult, hur får man bort det gula? för jag har blekt mitt hår tre gånger nu och det gula vill bara inte försvinna ! :O snälla svara så snabbt du kan !

2011-02-24 @ 11:53:36
URL: http://miiauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin