Midnight sun!

Jag vet att jag tjatat om detta på bloggen innan, men för dom nya som börjar läsa så lägger jag upp det en gång till! :)

Midnight sun

För er som har missat det, så finns det en version av Twilight som är ur Edwards perspektiv, tyvärr är den inte färdig skriven, men för alla oss Twilight fans så är det helt underbart att få läsa om hur Edward känner när han träffar Bella första gången och dessutom vad alla runt omkring honom tänker osv!
Boken heter "Midnight sun" och så vitt jag vet så har hon inte sagt om hon ska skriva färdigt boken eller inte. eller åtminstone inte satt något datum.

tyvärr går den bara att läsa på internet, och bara halva boken är upplagd.
det beror på att någon läckte ut boken på internet innan Stephenie Meyer hann skriva färdigt den, och därför la hon upp halva boken på sin hemsida.

Tro mig denna delen är helt fantastisk även om det är bara halva boken så läs!

här är länken, http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html

scrolla ner och klicka sedan där det står:
Midnight Sun Partial Draft (if you are having problems viewing it, please click here.) This material is copyrighted by Stephenie Meyer. Any retranscription or reproduction is illegal.

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin