shopping!!!

Höll på att bli gråtfärdig idag, skulle ju som sagt shoppa en partyklänning till på lördag. men vafan fanns typ ingenting.
blev helt ledsen tills jag kom in på VeroModa och Maria peppade mig och packade upp en helt ny klänning till mig :)) så den blev det, en lila till och med ;) hehe, lite ovanligt, jag diggar ju svart. så blir mest svart
har fått för mig att min fettomage inte syns lika mycket då :P men men, lila it is. köpte även en as snygg, "blazer" enkelknäppt. super fin, såg den på
www.veromoda.se och då kände jag att den va min :)

efter det försökte jag hitta ett par mönstrade stumpbyxor för det är hett. vill dock inte ha massa mysko färger vilket verkar svårare. hittade inga så blev svarta leggings med lite mönster på.

köpte dock en as cool hatt inne på Glitter som jag tänkte ha till fotograferingen i sunsvall! ska bli sjukt skoj! :)


helt seriöst. jag vet folk kommer tycka jag är löjlig nu, men jag PALLAR inte bry mig.
Känns lite drygt att när jag går på stan, att folk sitter och stirrar på mig utan att ens hälsa. detta är inte första gången det händer. folk verkar tycka det är skit skoj att glo på mig.
av vilken anledning? oftast brukar jag kunna få syn på en löshårs kund till mig i gänget, och ja så var det idag med.
fick god lust att gå fram och säga: "hej ni ser ut att ha något på hjärtat???"
eller "uppfostrade inte din mamma dig, man stirrar inte på folk?"
jag vet, as töntigt, men jag gillar verkligen inte att bli stirrad på. inte när jag går på hemköp och köper popcorn, inte på stan när jag shoppar, inte någonstans! varför kan folk inte fatta det?
och nej jag är inte självupptagen eller paranoid.

nej nu ska jag gå och ta mig en cigg, sedan kanske kanske försöka sova, för jag är dödstrött. men klockan är bara 21.30 så pinsamt att sova för tidigt ;)

tror ni får se lite smygbilder på hatten jag köpte sen, ska orka bara ;)

XOXO// blickfångaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin