satans gröt

försöker verkligen vara duktig och äta gröt varje morgon, men om varje sked inte innehåller 90 % äppelmos får jag inte ner skiten,
det går helt enkelt inte att äta bara havregrynsgröt utan äppelmos på. för det smakar skit!

är inte sugen på att äta maten från igår, funderar på att gå och köpa lite lunch istället. är dock inte sugen på något just nu så vi får se

annars får det väl bli en sån grov ruta av "bröd" mer ihop pressade frön.
eftersom jag försöker vara nyttig.

smygäter dock godis ibland, jag är beroende.

Kommentarer
Postat av: Tess

viktminskning på gång? ah vafan, börja knarka istället haha

2008-09-19 @ 19:35:13
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: en van

ta mjölk eller fil över skiten, sylt, rivet äpple, kanel? listan är låång!



för det smakar skit !!!!!



äter ändå det.. annars blir jag tjock och det pallar jag ejjjj !

2008-09-24 @ 18:38:34
Postat av: stephy svarar

tål dock inte mjölk, så äppelmos it is :P

2008-09-24 @ 19:07:32
Postat av: en van

aaa va synd. då får det väl bli äppelmos : )

2008-09-28 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin