när jag blir stor...

vill jag bli som Gordon Ramsey den puddingen!
Han är as ball, kan slänga ur sig vad som helst, kasta tallrikar, säga fucking hell 1000000 ggr per dag och vara allmänt galen, utan att någon tycker han är psykiskt sjuk!
han är en av dom få som kommer undan med tokighet!

läste Linda Rosings blogg, hon är med totalt crazy, tycker synd om stackaren som bombaderas av miljoner hemska kommentarer varje dag. men samtidgt så är det kanske sånt man får ta när man lägger upp hela sitt liv på det sättet hon gör. hon är ju lite speciell ;)

neeeeh nu ska jag gå igen!

Kommentarer
Postat av: Tess

Go ahead ;)

2008-09-27 @ 21:39:49
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, Gordon är sexig som få! Alla mobbar mig alltid när jag säger det men.. han är så rå på ett sexigt sätt ;)

2008-10-02 @ 15:45:05
URL: http://missnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin