Måndag!

jisses helgen bara sprang förbi! och den var omtumlande och konstig, jag har sovit så sjukt konstigt, drömt massor och vaknat kallsvettig och stressad.

jag brukar aldrig vakna röksugen, brukar behöva gå upp och sminka, klä på mig, äta frukost och sedan kan jag kanske ta min första cigg. men i helgen har jag vaknat så sjukt röksugen och ja... stressad!

Hatar att drömma, drömmer alltid att jag kommer förlora tolga på ett eller annat sätt. så sjukt.
vi har varit tillsammans i fyra år, ändå finns rädslan där och påminner mig om att ingenting är för alltid.
men så vaknar jag och tittar på mitt hjärtas ansikte när han sover och vet att han finns där bredvid mig så känns allt bättre. mysa sig riktigt nära och bara ligga och lukta på hans hals.

jag vet jag är störd men det är en av mina favorit grejer att göra på morgonen är att krypa riktigt nära och böka in mig vid hans hals och lukta. mysigt.

försöker börja med bättre vanor, att äta gröt varje morgon, ska försöka orka skaffa ett motiva city träningskort och börja röra på fläsket, men fyfan va lat jag är!
det är sanningen, jag är sjukt lat :) men vad ska man göra.
vill se ut som jag gjorde när jag flyttade hit, BARA 20 kg dit, men vafan 10 kanske jag klarar :P hehe pallar inte pressen på att gå ner i vikt. jag vill göra det själv utan folk som försöker pressa mig till det.

snart visning på huset jag vill ha. det vore verkligen drömmen, perfekt läge, och stooort. men kostar närmare 2 miljoner så lär ju inte bli verklighet. :( jag vill verkligen ha huset!

började titta på uppfödare igår, vill köpa en Yorkshire terrier, finns några som planerar kullar snart, men måste köpa  huset först. så mycket jag vill på en gång, hus, barn, hund, gifta mig. haha
som älsklingen alltid säger jag har så brottom :)

nej nu ska jag platta mitt hår och sen dra till jobbet :)

xoxo // stephy

Kommentarer
Postat av: tess

Jag måste me börja träna, men är me så sjuuuukt lat.

2008-09-08 @ 12:53:05
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin