fucking torsdag

Jag packar ihop snart och skiter i livet.
rullar ihop mig till en boll och gömmer mig under en sten.
min mage har gjort revolt igen, och var tvungen att avboka mina kunder, fick åka in en snabbis och hjälpa två tjejer titta på löshår. sedan hem igen.
hatar min mage, fan ta den. den förstör mitt liv. kan man operera bort alla tarmar och sätta in en plåttunna kanske?
vore i alla fall trevligt om det gick.

imorgon är det fredag igen, fan va tiden går snabbt!
Är helt ledsen för att Cilia inte hann med mig förra helgen när hon var hemma, damn you.
men men min dag har ju varit uppenbarligen b. ska snart laga mat åt min man och sedan kolla på top modell

och ja jag vet vem som vinner, så alla som försöker vara "elaka" genom att berätta, tyvärr it's to late. sånt tar jag reda på direkt. jag är för nyfiken av mig tyvärr :))

Känner för att gå ut och festa snart, hoppa runt och dansa hela natten, med en lagom fylla, inte en som gör att jag slår dit på harrys. dessutom så är harrys lite slänga pengarna i sjön, för musiken suger, och jag är tyvärr inte tillräckligt sexig och snygg för att dj:en ska bry sig om mig :P men vafan det funkar på fyllan :)

Kommentarer
Postat av: tess

låter som vi är två som behöver en form av rövar fylla? :D vi tar en helg, super oss snygga och prata skit vettja

2008-09-18 @ 18:22:49
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: tack, det hjälpte faktiskt. :)

2008-09-18 @ 20:09:21
URL: http://emmanilssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin