en bra dag!

Halleluleja! det behövde jag!
efter en sugdålig dag igår, så fick jag en riktigt bra dag idag.

hade Kim i stolen, sjukt kul, fixade till galenskaperna jag ställt till med igår, blev skit bra, och sedan satte vi hårförlänging, allt som allt tog det bara 4 timmar ;) men det va det värt! :)

hade en sling och klipp i morse med, låter som så få kunder men alla är "långa kunder"

imorgon ska jag göra som vanligt och sluta lite tidigare, så jag har en färg och klipp på morgonen och sedan en hårförlängning och en klippning på eftermiddagen!

nej nu ska jag gå och laga mat till min man, är sjukt hungrig! har knappt ätit något idag känns det som!


någon som har tråkigt imorgon besök mig på jobbet för jag jobbar själv :)


PS PÅ LÖRDAG ÄR DET FEST! YEY!
xoxo // stephy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin