död åt datorer!

Varför är det så förbannat svårt att lägga sig i tid?
vid nio var jag redo att däcka efter en tuff dag!
fixade ann-sofies hår, blev ljusa slingor och klippning.
sedan hade jag en hårförlängning, klippning och sedan en till hårförlängning
så det var en lång dag.

och vad gör jag vaken?
slänger upp erbjudanden på bilddagboken, och läser allas bloggar jag kan komma på.

fan va trisst det är att folk aldrig kommenterar.

men men bloggen är ju mest för att skriva av mig lite....

jag vill erövra världen! eller åtminstone karlshamn... hehe who's with me???

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå..jag kan ju för fan inte kommentera nåns jävla blogg. helt fuckat e de



2008-09-30 @ 16:11:21
Postat av: Tess

nu gick det bara för de haha

2008-09-30 @ 16:11:47
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: Sabbe

Jag är inne o läser din blogg varje dag:) Hoppas du får en bra kväll!

2008-09-30 @ 18:25:15
URL: http://sabbe7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin