bröllop igår! :)

fixade sannas hår och smink igår, trots nervositeten blev det galet fint!
sen åkte vi till kyran och såg dom vigas, så fina ihop! fint att bebisen är med i magen oxå :)
sedan åkte vi ut till flottans män vid vägga och åt en super god middag och lyssnade på tal och åt god efterätt.


brudparet!

tyvärr fick jag galen allergi av hunden, och fick utslag och astma så vi åkte tyvärr tidigt, men vid tio var jag redo att däcka! fy vilken helg! haha, så illa att när det väl är lördag är jag så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna!

imorgon har jag lugnt hela förmiddagen så kanske någon som känner för fika eller lunch???
holla at me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin