blaaaaah

palla skriva rubrik.
hade inget klockrent, och ja mina rubriker brukar suga.
sitter och kollar på lyxfällan, och tänker fran vad glad jag är att vi inte har tusen olika krediter, den enda krediten jag har är på företaget, och den har jag aldrig rört. den förblir orörd så länge pengarna kommer in som dom ska.

var som sagt dålig idag, kändes ändå skönt att komma in till jobbet en sväng, har inte råd att vara sjuk.
ska på kurs i oktober i kristianstad och den kursen går på cirka 2000-3000 kr.
men kul som fan.
sen ska jag upp till sundsvall med och fota med emelie, hon är helt grymt duktig, vågar inte sno någon av hennes bilder, men ska bli sjukt kul att fota med henne och se hur resultatet blir :)

fredag imorgon, jobba, två hårförlängningar, en klippning och sist älskling som behöver trimmas innan bröllopet på lördag.

känner mig as nervös över att fixa sannas hår. visst jag vet vad jag gör.. men ändå. nervös.
måste komma ihåg att rulla upp löshåret imorgon, för det ska hålla sig lockigt med. sannas hårfärg är svår så hoppas löshåret passar. gaaah hoppas att allt blir så bra som jag vill.
vill att hon ska bli så super fin.
det är hennes bröllops present från mig och tolga, hon fick halsband och örhängen och bruduppsättningen.

borde lägga mig tidigt idag så jag hinner rida ut stormen med min mage imorgon om den nu krabbar halva morgonen som idag. mådde fan skit hela dagen idag.

ikväll har vi varit duktiga och ätit GI köttbullar med fullkornspasta och morots tsatsiki. gott.

jag har en återkommande dröm, tänker på det en gång per dag minst, men kommer aldrig ske... my dirty dream ;)

Kommentarer
Postat av: tess

jag är alltid i stan, jag bor ju i staaaan :D hehe

2008-09-19 @ 01:39:34
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin