bamparabam

jaha, då sitter man här igen, redo för sängen eftersom jag är dödligt trött.
börjar ana att jag skapat den tråkigaste bloggen ever. men fuck it,
pallar inte vara intressant.

köpte en as snygg väska idag, helt praktisk var den med, och hämtade ut mina röda skor, sjukt fiiina, tolga fick dock töja dom eftersom vi har samma storlek, jag har smalare fötter, men vafan dom var onormalt tighta på vissa ställen, så äsklingen ställde upp och töjde ut mina sneakers i några timmar.

har planerat min outfit för morgondagen, kanske inte så nödvändigt, men besparar mig tid på morgonen.
gjorde ett kap idag och köpte en fin kjol på rea, 60 kr endast, tack för den :)
sedan en fin topp med en stor rosett på. söt

nej nu ska jag och mitt boring as gå och sova!
som sagt någon som känner för lunch imorogon säg till.
you know my number.

haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin