tack!

Erica och jag tog en tacosmiddag.
hon är för söt
hade ramlat när hon åkt skridskor och slagit i svanskotan.
så hon gick runt hemma som en gammal tant :P
hade även med sig världens sötaste katt unge, Jason.
men jag trodde hon sa Nilsson så vi döpte om honom till Nilsson,
så fort vi ropade Nilsson kom han racandes över golvet helt sjövild!
haha

Sedan vid 18.00  kom tess och vinet korkades upp. eller ja halva korken åkte upp och halva åkte ner :(
jag är dålig på att öppna vinflaskor har jag märkt
efter första vinflaskan så var tess lagom lullig så vi drog fram boxen med
jisses
känns att man blvit "gammal" vid 11:a var jag redo att däcka men höll ut till tolv innan huvudvärken tog över mig totalt och tess trippade vidare till nya äventyr.

däckade på soffan och vaknade av att min prins ville komma in efter en lång kväll på harrys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin