SKIT DAG!

Fan med!
hatade denna dagen redan när jag vaknade i morse
trött som ett svin och lovat mig själv att vara inne i salongen vid tio.
hahaha säkert som om det går när magen vänder sig in och ut och upp och ner,
fan med
har så sjukt ont men måste verkligen in och jobba idag.
men har två kunder i eftermiddag så dom får jag i alla fall ta hand om.

hatar verkligen när jag blir så här dålig.
mår illa
kallsvettas.
magen krampar.
allt är dåligt.
känner mig typ som en drogberoende på avvänjning.
har frossa och mår allmänt skit.

men så läste jag TESS fina kommentar och då blir jag genast lite gladare!
tack babe!

Kommentarer
Postat av: Melvin

Vad jobbigt =/ hoppas din dag blir bättre !

2008-11-20 @ 10:35:31
URL: http://wrickedgame.blogg.se/
Postat av: Tess

precis som när jag åker på UVI, känenr bara för att dö faktiskt. smärtan är fruktansvärd. lunchen vet jag inte, är så fattig fram till nästa vecka. på tal om det, hur mycket är dte du ska ha av mej? var det femhundra eller är jag helt ute och reser? komemr in runt tolv tiden på fredag :)

2008-11-20 @ 15:17:56
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin