fortsättning på funderingen

Tack Elina min vän du fick mig att känna mig lite bättre till mods!

och roligt att det är fler än jag som oroar mig för att "glömma" kärleken!
för jag är orolig

blir lite mer orolig när folk runt omkring en faktiskt tycker att man tappar kärleken,

jag vill ha det som Seal och Heidi Klum som gifter sig en gång per år och är galet kära trots barn.
Seal sa i en intervjuv med Oprah för ett tag sedan att han behåller kärleken till Heidi genom att tänka på henne som sin fru och inte som mamman till hans barn.
eller ja han satte henne som sin fru i första hand.
deras kärlek till varandra kom först.

så vill jag med ha det.
jag är en sån töntig romantiker, som verkligen tror på kärleken
att den kan vara evig.
och jag vill fortsätta tro på det.

men jag tror faktiskt oxå på människans egen vilja, jag tror att livet ser ut som man gör det till.
även om en del har mer motgångar än andra.
inte så att man väljer att glömma varandra, men man prioriterar ju olika.
jag hoppas innerligt att jag alltid kommer prioritera tolga före mig själv.
att jag kommer prioritera vår kärlek till varandra högt.

Om man kunde välja ett citat som skulle vara citatet för ens liv skulle jag välja detta:

"The Greatest thing you evern learn, Is just to love, and be loved in return"

Kommentarer
Postat av: Tess

Förlåååååt. inte med mening, ha hållt mej inomhus mestadels pga urinvägsinfektion. men ja looovar att komma och hälsa på dej snart :)

2008-11-27 @ 21:25:44
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin