julklapps köp

kom på att om vi ska till sthlm så måste jag köpa julklappar till min familj
det hade jag inte ens tänkt på eftersom vi inte skulle dit från början, så idag börjar mitt julklapps letande
skit med

någon som har förslag på vad man kan ge sin bror som pluggar och meckar med bilen?
han är värst.
bror och pappa.
men pappa får ingen stor grej, för han blir bara sur för att han tycker det är onödigt. han är mannen som har allt
ja allt han vill ha i alla fall.
så han får något litet.

kom igen ge förslag på¨vad min bror kan tänkas bli glad för???

Kommentarer
Postat av: Tess

drömde om dej inatt. du blev skitsur för att jag tjuvlyssnade när du berättade nåt. sen frågade du om jag var ego, klart som fan jag är ego svarade jag då. och sen sa du "bra"...ööh? du är fan ganska sär ändå.

2008-12-17 @ 10:33:30
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin