helvetes shopping!

Idag gav vi oss ut i julhandeln och det var fan inte kul
den enda som var roligt var att shoppa mac smink.
sedan gick det utför

varför ha ett service yrke om man inte ska le en endaste gång när man tar emot kunder?
jag blir knäpp
vi har blivit behandlade som skit hela dagen
man ska typ be om ursäkt för att man vill handla.
haha
jävla nötter.

man vänjer sig lätt vid blekingeborna som faktiskt är trevligare än vi stockholmare.

mina vänner tycker jag blivit mindre bitter på sistone, och ja jag är nog mindre bitter! 
nej nu ska jag gå till linda en sväng

tjohej

ps, hur skönt är inte det att klockan 00.30 få för sig att gå till linda utan problem? love it! ds.

Kommentarer
Postat av: Tess

hoppas du har det skoj i storstaden babe. här nere..ja...vafan här händer inte ett piss :D

2008-12-21 @ 19:59:04
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin