HAHA

haha du är för söt tess som drömmer om mig och allt.

men jag vet att du är ego darlo, och du är lika flippad som jag. så det så
det får du stå ut med
tror faktiskt du är lite mer flippad än vad jag är.
men bara lite
det är de jag gillar med dig
man måste inte vara så fin i kanten.
man kan vara sig själv
säga dumma saker och veta att du säger ungefär samma.
haha du är en pärla

fan har jobbat röven av mig idag.
är trött som få
men det är full rulle i salongen hela tiden.
folk trillar in
folk har bokat tid
folk vill göra mer än dom bokad in.
och jag ställer upp

nu värker axlarna och jag är så trött att jag skulle kunna somna sittandes här på tangenterna.
klockan är 19.00 och jag har inte ätit middag.
så gick det med de att inte äta efter 19.00
skit samma
nu blir det krubb!

Handlade julklappar idag och insåg hur mycket jag suger på att hitta på presenter till killar.
men brorsan får två par salmingkalsonger och en tröja.
pappa får träningshandskar och en adidas träningsväska.
nu hoppas jag dom blir nöjda :P

mot maten gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin