en snuvad näsa senare

Jisses
är helt slut idag.
har haft galet mycket att göra idag.
för mycket när man är tokförkyld
har gjort två färgningar idag och tre hårförlängningar.

riktigt kul men mina ögon är halv slutna hela tiden eftersom jag har feber.

efter jobbet kom min prins och hämtade upp mig, sedan drog tolga, dimdim och jag till citygross och handlade en massa mat.

jag har fått en ny passion!
nämligen sorbé!
helt sjukt fräscht och innehåller ingen mjöl eller fett! vilket är perfa! man kan synda med gott samvete :P

Imorgon blir det en massa jobb jobb jobb igen och sen olofström på kvällen eftersom vi firar jul med T's familj där :)

tyvärr kan jag inte julbasta, eftersom jag är så jävla förkyld,. hoppas maten smakar något på julafton med :(
hatar att vara förkyld :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin