en helt ny dag!

skulle ju överraska mamma och pappa igår när vi kom fram till sthlm
eller ja lidingö

problemet var att dom bor i höghus och dom har tydligen bytt ut låsen i alla hus osv, haha där stod vi
och kom inte in
planen hade gått i baklås
ringde bror som skulle vara hemma
men nej
han var i Lidingö Centrum
så fick gå till plan C

ringde mamma och sa att tomten ville leverera ett paket
men tomten kom inte in så någon fick åka ner och öppna
min mamma är så söt så hon frågar
- vilken tomte? vad är det för tomte?
haha
sen sa hon åt pappa att åka ner, helt rädd typ.

Pappa blev sjukt överraskad och sedan blev det kramkalas. paket utdelning från oss, sen fick vi mackor och te och efter mycket om och men kom vi loss för att dra oss mot Linda

där samlade vi alla tjejer plus bror och elsa.
sjukt mysigt.
jag älskar verkligen mina vänner.
men dom som känt mig sedan barnsben dom man skrattat med, gråtit med som vet allt om en utan och innan
som älskar mig trots ALLA mina brister. dom har en speciell plats i mitt hjärta.

jag brukar aldrig sakna stockholm men nu har jag saknat stockholm så oerhört.
det är så skönt att vara hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin