det bästa!

haha min sambo är den finaste som finns
den roligaste
och den som säger dom sötaste sakerna

exempelvis när jag vaknade imorse och hela jävla sängen gungade fram och tillbaka och jag satte mig upp och ropade på min kärlek.
glasen i vitrinskåpet skallrade för fullt.
tolga kommer efter en stund och undrar varför jag ropar från sovrummet.

jag förklarar sängens oförklariga betende. det är ju inte så att sängen brukar gunga.

vet ni vad tolgas förklaring var till att sängen gungande?
jo att en LASTBIL körde förbi utanför.
jag sa nej det är för fan jordbävning
tolga svarar nej det är en stor lastbil, och det är ljudet från dom som kan göra att saker gungar.
HAHAHAHAAHAHHA
sen springer han även och kollar om han ser en lastbil utanför fönstret.

vafan
jag älskar att ha rätt
jordbävning var det ingen lastbil
sötlök tolga

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaha fan va alla hade kassa förklaringar till varför det skakade.. min mamma ba: tror du de kan va tåget borta vid volvo? xD haha

2008-12-16 @ 23:16:09
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin