En Blogg!

så har man gått och skaffat sig en blogg, helt otippat!
men men, kände att det kan vara värt att ha en blogg där man kan skriva lite mer än att bara lägga upp bilder.

sorry för det dåliga namnet, men fanns inte bara stephy så blev stylebystephy haha snacka om att sampla elin kling ;)

Tolga ligger fortfarande och sover, jag har redan vaknat två gånger. ligger jämt och vrider och vänder mig och tänker på jobbet.

Jag älskar verkligen mitt jobb, finns verkligen inget roligare! Igår hade jag en mysko dag, var fullbokad när jag gick hem igår och imorse började folk tydligen bli sjuka (yeah right) , så det blev ganska skumt, först klippte jag adam vid elva, sedan hade jag tomt och gick på stan, köpte rosor till tolga och en tröja, sedan kom det plötsligt två tjejer som ville bli klippta och då hade jag bara 1 timme och 15 min till nästa gång, men jag körde racer klippningar blev sjukt snygga och dom blev nöjda!
sen var det dags för lilla Filip som endast var 2.5 år. (jag är lika rädd varje gång för att jag ska klippa mig i händerna vilket händer OFTA!)
sist men inte minst min underbara vän Mille, vi gjorde hårförlängning på henne och satte i massor av hår som jag sedan klippte upp , blev riktigt snyggt. men personligen tycker jag förlängingarna blir snyggast så fort man tvättat löshåret så det får lite liv och inte ser helt dött ut.

min lördag blir spännande, får se om jag orkar slänga i relightsen i håret som är en toning som gör att Magma färg (som bleker och färgar direkt) vaknar till liv igen! mitt hår börjar kännas kopprigt nu, och det är inte riktigt min grej ;)

Ska träffa Therese och fika, snacka lite om eget företag osv, hon vill ha lite tips och råd!
Jag är egenföretagare, that's sick man! låter så ansvarsfullt och gammalt! haha

ja nu fyller jag år om två veckor och det känns skit skumt. palla bli äldre. men klart jag vill ha en bebis snart, och då gör det inget om man blir lite äldre, för då är det fan mer accepterar än om man är ung mamma.
Helst av allt vill jag vara en ung mamma, eftersom min mamma fick mig när hon var 39 år och är numera 62 så kommer hon knappt palla med sina barnbarn om dom inte kommer snart.
förlåt barnsnacket kommer fram ibland :P

Blir förhoppningsvis inflyttningsfest hos dimdim ikväll om min mage mår bra! Håll tummarna!!

XOXO
// Stephy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin