Orolig natt

Det är helt galet hur orolig man kan bli när bebis inte sparkar i magen.
Igår kväll var hon väldigt lugn efter en överaktiv vecka.
Jag buffade lite på henne innan jag skulle sova - ingen respons.
Jag la mig på högersidan som jag vet att hon "ogillar" när jag gör - ingen respons.
Då började jag bli rädd. Hela natten buffade jag till och från och fick små små rörelser tillbaka ibland.
Vaknade i panik i morse runt sju och sen låg jag klarvaken till kvart över åtta redo att ringa till barnmorskan halv nio.
DÅ börjar hon röra sig ordentligt med huvudet och allt och vilken lättnad!!

Magen kändes annorlunda och vet inte vad det skulle bero på men kan vara att den har sjunkit lite? Lägger in en bild på dagens mage så får ni se vad ni tror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin