VIP Kväll!!!



Den 29:e april  mellan 18-21 har vi VIP kväll i salongen!

Vi bjuder på fika och styling, vi har även en underbar säljare från Maria Nila på plats som berättar om produkterna och stylar hår!
Hon svarar på alla frågor och hjälper er med produkter som passar bäst för just Dig!

Vi kommer även ha en massa super bra erbjudanden i salongen under kvällen! Detta är något ni inte kan missa!

Maria Nila är ett märke som vi jobbat med ett tag, men nyligen börjat satsa på ordentligt i salongen.
Jag tror starkt på att bara sälja produkter jag själv tror på.
Och Maria Nila har suveräna produkter, dom har något för alla, dom doftar otroligt gott och absolut inte kemiskt eller störande.
Bra styling och brett sortiment utan att ha galet många produkter!

Vill du komma på VIP kvällen skriv en kommentar under inlägget så skriver jag upp dig på listan! Vill du inte synas så skriv ett PM till mig!

Alla som handlar produkter från Maria Nila under VIP kvällen får vara med och tävla om att vinna en mini laptop!!!

Välkommen önskar Stephanie och Petra på Stil.nu


Kommentarer
Postat av: bella

Använder deras schampo balsam spray glansspray och färgad hårmask!

Riktigt nöjd!

2010-03-30 @ 19:43:03
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Bella! dom släpper nytt schampo nu med, sjukt bra! gillar verkligen deras produkter som tusan!

2010-03-30 @ 20:31:20
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin