Sommarplågor! Great summer songs!

Jag måste dela med mig av dom låtarna som kommer gå på repeat hemma hos oss i sommar.
Jag älskar ju Shakira och hennes VM låt är verkligen en av dom bästa jag hört på länge.
Reggae ligger med nära hjärtat och Gyptians nya låt är så otroligt bra.
Har ni missat Sean Banans roliga låt? haha den är helt störd.
Här kommer mina tre sommarplågor vilka är era? :

Translation:

I must share with you the songs that they will go on repeat at home this summer.
I love Shakira and her World Cup song is really one of the best I've heard in a long time.
Reggae is located near the heart and Gyptian new song is so incredibly good.
Have you missed Sean Banan's fun song? haha it is completely disturbed.
Here are my three summer plagues which are yours? :


Gyptian - Hold You



Shakira - Waka Waka




Sean Banan - Skaka rumpa


Kommentarer
Postat av: Nicole

älskar waka waka...både på spanska och engelska ^_^

2010-06-14 @ 10:15:23
URL: http://doolallymakeup.wordpress.com
Postat av: Stephy

Svar: Nicole! ja den är helt underbar! :D

2010-06-14 @ 22:11:38
URL: http://stylebystephy,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin