Avatar



Jag måste som så många andra skriva om filmen Avatar!
Jag har sett den två gånger, en gång "vanligt" och en gång i 3D.
Denna filmen är den mest fantastiska filmen jag någonsin sett. den har verkligen allt.
Jag är helt och hållet såld!
Vilken fantastisk film, handlingen är bra, karaktärerna är klockrena och tekniken, hur dom skapat allt är fantastiskt!

Detta är filmmagi på HÖGnivå! Ni MÅSTE se denna fantastiskt underbara film!
Jag och sambon funderar på att se filmen igen, den är så värd att se så många gånger man bara kan på bio, och helst i 3D.

Färgerna, allting är fantastiskt.

Leona Lewis har gjort en av låtarna i filmen och här kommer videon med massa fina klipp ur filmen




Har ni inte sett filmen? Se den, ni kommer ångra er om ni inte ser den på bion, jag lovar och svär den är helt otrolig!

Här är den officiella Trailern, jag får gåshud, den är så bra!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma P

Det låter ju inte så dumt. Nu vill jag med se den, var lite sugen innan, men nu är jag supersugen:)

2010-01-05 @ 23:01:55
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Emma du MÅSTE se den! den är så fantastisk! jag lovar att du kommer älska den! jag var super skeptiskt men gud vad man ändrar sig!

2010-01-05 @ 23:11:22
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin