Deep space!

Dagens make blev blå och turkos :)
testade även min nya foundation som är en airbrush foundation från ERA Classified cosmetics
lite läskigt att spraya på foundationen, därför är även mina läppar helt nude :)
i samma paket som foundationen kom även Deep space från too faced. en helt underbar skugga som jag med testade idag :)

på ögonen har jag använt:
MAC shadestick sharkskin
Too faced deep space
Lime crime makeup duchess
Stila smudge pot





som sagt det är en läskig känsla att spraya på foundation men den täcker hur fint som helst och blir super jämn när man "buffat" den med en liten puff som kommer till :)
dock valde jag en väldigt ljus nyans så får se om jag beställer en till mörkare sen frammåt sommaren!
perfekt för oss som vill ha mycket täckning i vår foundation :)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Otroligt snyggt!

2009-03-11 @ 19:21:52
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Mia

De verkar ju superbra! Men har du beställt foundationen på nätet? Såg de hade någon engelsk/amerikansk sida. Tycker det är svårt att veta exakt vilken färg man ska ha. Annars hade ja gärna velat prova de =)

2009-03-12 @ 21:43:23
URL: http://perfectlifeof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin