jävla jävla jävla Greys Anatomy



faaan
det är samma jävla visa varenda onsdag
jag älskar Greys Anatomy
lätt bästa serien,
men jag blir så arg, ledsen och glad på samma gång
i varenda avsnitt så gråter jag
det spelar ingen roll, hur mycket jag än försöker stå emot
denna underbara serie pajjar mitt smink varje onsdag

varje onsdag vänder sig min älskade prins till mig och frågar
varför gråter du?
jadu
jag gråter för att jag är en mes.
och jag KAN INTE hålla tårarna tillbaka när jag ser Greys

fan ta dig Greys Anatomy som har fått mig att älska alla knäppa karaktärer varje sig jag vill eller inte!

Kommentarer
Postat av: Makeuponista

Jag älskar också grey´s, och igår grät jag, fy vad sorgligt det var. Hoppas båda klarar sig :)

2009-06-11 @ 09:04:31
URL: http://Makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin