helt galet

det är fan helt galet
ibland vill man bara vara själv
just nu
vill jag bara vara nära dig.
jag saknar dig så det gör ont.
trots att jag ser dig varje dag så behöver jag dig varje dag.
inget känns värt när du inte är här.
vilken sorlig människa jag är
som behöver någon annan för att bli hel
men du är verkligen mitt allt.
jag är så glad att jag har dig, att vi har varandra.

tänker på dig
hela tiden.

Baby you, is the diamond that lasts forever
And I just can't take a single step without you
Baby to you, I'll always be a faithful lover
'Cause my heart can't make a single beat without you

You make me fly
You get me high
You turn my world to such a better place
Your crazy touch
The sweetest rush
Is something that saved my life

Kommentarer
Postat av: tess

hoppas du inte tog illa upp babe, var inte riktat till dej.

2009-01-17 @ 20:22:32
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin