middag :)

snart dags att äta middag.
känner mig som en riktig husfru som är duktig och fixar mat :) eller ja vi hjälptes åt :)

snart är det frisörmässa i jönköping! ska bli spännande! men egentligen vill jag inte jätte gärna åka, eller ja ångrade mig efter det att Wella och Loreal inte ska dit, och det är dom märkena vi jobbar mest med... men eftersom jag bokat så är jag fast. eller ja Petra och jag är fast :P så det blir två dagars mässa för oss med resten av friösörerna från Karlshamn!
Så nu får jag fan skärpa mig och inte sura (detta kostar mig runt 4000 kr därför är jag kinkig) och göra det bästa av situationen!
en helg i mars är det kommer dock inte ihåg vilken!

några fler som ska dit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin