ggggaaaaaaaaaah

fan skrev ett fint inlägg som FÖRSVANN!!!
blääää
så här kommer ett mediokert. faaan

dagen har varit intressant
tolga har varit med om en olycka men han mår bra, klarade sig med bara ont i nacken! tur det!
här är en länk
http://www.mil.se/sv/I-Sverige/Utbildningsforband/Blekinge-flygflottilj-F-17/Nyheter/Trafikolycka-pa-F-17-/

Tolga jobbar som flygplatsbrandman på F17 i kallinge, och körde en snöslunga, sedan hade killen som gjorde ett test på vägbanan kraschat rakt in i tolga, som tur är missade han precis så han inte körde rätt in i förardelen. så tolga mår bra, men den andra killen är på sjukhus, eller ja den andra mannen.

min blogg har blivit så b.
jag bloggar inget om mig själv längre känns det som. bara massa skräp.
enda kul är väl sminket,  men tror folk börjar tröttna på det med.

ska dock ha samarbete med en fotograf snart, så får slänga upp lite bilder när vi plåtat dom!
ska fixa om hemsidan osv med. känns lite som att livet bara rullar på nu.

på fredag kommer som sagt syster, mams och paps, vi ska ut och äta allihopa på lördag.  ska bli riktigt skoj, pappa hade en massa grejer till mig från Peru :) yey längtar! släkten hade skickat paket och pappa har varit på mission och handlat grejer jag "beställt" av honom! ska bli kul att se hur dom ser ut! :)

dagens sminkning blev enkel med rosa skuggor och lila kajal! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin