YEEEEEEEEEEEY!

Igår firade vi min svärfar som fyllde år! grattis till svärfar!
så vi var i olofström och åt massa god mat och kladdkaka!

idag ska vi fira Demet som fyller 23! hon börjar bli gammal hon med nu ;)

Fick väldigt bra nyheter idag!
På torsdag kommer Linda min fina Linda ner och hälsar på! och även min stora syster, mamma och pappa.
ska bli riktigt nice!
blir en riktig tjejhelg med linda och syster hemma i vår tvåa :P stackars prinsen som får stå ut med det! haha

blir lite shopping, fika och vin drickande, kanske festa loss på lördag, men Harrys känns inte direkt så inbjudande!


nu ska vi äta frukost sen ska jag göra mig fit for fight för att dra mig upp på stan och fira dimdim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin