hmmm

i detta läget kanske jag borde be anonym om ursäkt?
men fan va svårt det är
gillar inte ordet alls.
inte för att jag är stolt eller så. haha eller jo kanske

kan be om ursäkt, som idag när jag höll på att slå ner min kund med plattången.
råkade helt seriöst banka till henne i bakhuvudet så det blev ett riktigt sånt läte av skalle mot plastplattång *DUNK*

då bad jag om ursäkt.

helt ärlig utan att skratta.

för det kändes helt hemskt.

tänkte mest fan vilken tur att jag inte brände henne eller klippte av henne örat eller något :P


jag tror jag skulle kunna utnämna mig själv till en av världens klumpigaste människa.

jag är somd om i tecknade serierna som snubblar över sina egna fötter, som ramlar på bananskal och river ner allt i en porslinsaffär.

jag river allt

tappar kammen, tappar saxen

river ner hårspray från hyllor tja allt jag kan riva ramlar någon gång per dag.


jag minns att min lärare i frisörskolan sa till mig lite som en parentes att jag kanske skulle börja tänka på att hålla hårdare i kammen då det kanske såg lite oproffsigt ut att tappa den i knät på kunden hela tiden.

hehe jag jobbar på det.

det går inge vidare.

Jag ska be praktikanten Lisa imorgon att hålla koll på hur många gånger per dag jag tappar den.


man kanske kan göra det till en ny sport?


okej nu spann jag för långt på det tråkiga skämtet. men det var väl meningen att man skulle öppna sig?

jag är en klumpeduns. helt klart.


dessutom är jag sjukt virrig. hade nog glömt mitt huvud om det inte suttit fast.


fick leverans idag på massa fina löshår. vax slingor som man kan ha som effekter.

tycker det är sjukt roligt att jobba med effekter, det är ju en hel del som faktiskt satsar på vax slingor nu mera, istället för att färga sönder sitt eget hår.

fick lockiga hår i massa olika färger och även håret som är blont uppe och rött/lila nere.

riktigt nice!


nej åter till anonym.

ja jag missförstod dig, hade precis sovit när jag läste din kommentar. kan man skylla på dåligt kvällshumör?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin