hela mig med dina händer


jag la mig igår.
kände mig ensam och kröp nära dig. struntade i om du skulle bli arg.
behövde dig. din kärlek din lukt.
du vände dig mot mig och höll om mig, torkade mina tårar och pussade mitt ansikte.
kändes som du helade mig med dina händer.

jag kan aldrig sluta förundras över hur mycket jag älskar dig.
vad vore jag utan dig?
inget.
ärligt talat
inget.

DU är den som ALLTID finns där när alla andra sviker. Du är den som alltid tröstar, skrattar, ler älskar och är underbar.
Trots vårt fyra år långa förhållande får jag fortfarande dom där fina sms:en där det står att du älskar mig mest av allt och tackar för att jag finns.
Du är min familj,  min klippa min bästa vän.
utan dig skulle jag aldrig orka, du är min nutid och min framtid. du är mitt allt.

du helar mig med dina händer.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad fint du skriver!

2008-10-05 @ 11:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin