???

Tack för att du la fram orden så fint!
nu blir jag ju ännu mer orolig!
vi fick inte in bullen igår, hon kanske gömt sig eftersom det är oväder?
jag hoppas det! betydligt mer än att hon skulle blivit "klippt av räven" som anonym säger.

och jag kommer aldrig tvinga min katt att vara inne hela dagarna när hon kan vara ute. är fyra år gammal och har varit ute sen dag ett. hon kommer in på nätterna, när hon vill. och vi gör det som är bäst för vår kise.

men vi är grymt oroliga för den där jävla räven.
fan fan fan.
vågade ju inte kalla på henne igår när räven strök runt här utanför så vi stod mest och tittade på den och såg vart den tog vägen.
idag har det spöregnat hela dagen.
så även om hon inte blivit "klippt av räven" så gömmer hon sig nog för regnet.
det känns bättre då. att tänka att hon lever.

imorgon bär det av!
sundsvall here I come!

Kommentarer
Postat av: Tess

rävar kan ta katter, helt klart. men katter kan oxå vara bra på att försvara sej. hoppas bullen komemr hem.

2008-10-26 @ 15:48:52
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin