min prins

Det är så svårt när någon har ont.
när den är ledsen men inte riktigt vill prata
för då blir det verkligt.
när känslorna hålls tillbaka och man inte riktigt får trösta

det är så svårt att inte kunna hjälpa
att inte kunna säga att allting blir bra och veta att man har rätt
för att i detta läget hjälper inte klyschorna.
dom kommer inte läka såret.

Jag vill hålla honom i min famn.
krama och pussa på pannan säga att allt kommer ordna sig
att han inte ska oroa sig.
men jag vet att jag ljuger då
och jag vet att det inte är det han vill höra.

Att ställas mot döden, att riskera att förlora någon man älskar
gör alltid ont.
och jag kan inte hjälpa
jag kan bara stryka hans fina huvud

Jag älskar dig Tolga Mol
Your pain is my pain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin