Fika på stan

Tog en fika på stan med min fina Julia som oxå är gravid i samma vecka som vi :)
Har varit väldigt skönt att få prata av sig med någon som är på exakt samma ställe i livet som jag.

Vi får bebis på torsdag och hoppas på att Julia och Fredrik snart får med så vi är BB kompisar med :)

Nerverna börjar komma i fatt mig nu, två nätter hemma i vår säng sedan ska vi spendera cirka 4 dagar på sjukhuset. Är mest nervös för alla små saker som hur man ska lära sig när hon är hungrig eller hur mycket kläder hon ska ha. Men dom säger att man lär sig snabbt :)

Känner mig verkligen nöjd med livet just nu, har varit mycket upp och ner, gravidhormonerna har gjort mig till en gråtande häxa till och från. Men nu börjar det kännas betydligt bättre!

Världens finaste man lagar mat till mig varje dag och fick för sig att baka frallor häromdagen som blev super goda!
Nu ska jag slänga mig på soffan och ta det lugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin