Stephy recenserar Incoco

Som jag skrev innan jag åkte på mässan så var ju företaget INCOCO i jönköping och ställde ut på Elmia.
väl på plats var det ett super bra erbjudande med 3 paket för 100 kr, så jag köpte 6 paket (olika färger) och har nu testat det knallrosa nagellacket!

så tänkte jag måste skriva lite om det!

Vänsterhanden var faktiskt ganska enkel att få till.
jag valde ut rätt storlek till naglarna, och dessutom får man med två prover i paketet så man kan öva!
sedan applicerar man genom att lägga incoco på nageln, som ser ut som ett klistermärke nästan, sedan värmer man med tummen på och "gnider" bort luftbubblor och veck,
det var faktiskt svårt på vissa ställen men efter lite övning gick det bra!

Dock utlovar dom att det ska sitta 14 dagar cirka, och tjejen i motern sa till och med 30 dagar om man har exempelvis kontorsjobb.
kan säga att naglarna vad ursnygga i söndags när jag satte på "lacket" och ja det är snyggt idag med, men det har blivit lite slitet längst fram på nageln.

Tycker det är en rolig idé och man får mycket för pengarna, dock så när "stripsen" är slut så är dom slut, och så sett blir det dyrare att köpa incoco än ett riktigt nagellack! så gillar man och orkar hålla på med nagellack som ska torka osv så skulle jag nog rekommendera den "äkta" varan.
men för alla som är som jag som aldrig orkar måla naglarna annars så tycker jag det är kanon!
ett stort plus för att det är glitter i "nagellacket" som gör att det skimmrar super fint!

På det stora hela är jag faktiskt riktigt nöjd och gillar idéen skarpt. dock kan det inte ersätta nagellack kostnadsmässigt men kvalitén håller bättre i alla fall på mina naglar.
tror även det sitter bättre om man slänger på ett topplack på incoco vilket inte jag gjorde :)

kolla gärna på denna videon om ni inte känner till Incoco sedan tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin