Idag mår jag bra

Det är så skönt att ha kommit till en punkt där jag låter mig själv må bra.
Att välja att vara lycklig.
Det var länge sedan sist jag mådde så här bra. Har alltid varit en person som får ångest över saker.
Nu orkar jag inte med sånt längre.

Efter mycket om och men och många upp och nedgångar så njuter jag av livet.
Jag ogillar ingen och allt gammalt är bakom mig.
Livet är för kort för att bära på massa skit.

Jag är så förundrad över att min fantastiska lilla dotter har ändrat mitt liv så otroligt.
Hon skänker oss sådan glädje att jag ibland blir tårögd bara av att tänk på henne.

Min lilla familj är utan tvekan det bästa jag vet!
Jag älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin