Att vakna förkyld

Alltid lika spännande att lägga sig fullt frisk och vakna med hosta och täppt i näsan.
Det är en riktig torr hosta och det låter som att jag är hes, har iof inte testat prata så mycket ännu.

Ikväll ska vi till Karlskrona. Vi ska fira min fina Elina som fyller år imorgon!
Ska bli väldigt trevligt att komma iväg lite och alltid lika roligt att träffa Elina. Richard och lille Linus
Ska passa på och klappa lite på Elias bebismage med. Det är så roligt att så många av mina vänner får barn detta året :)

Imorgon blir det middag och mys med Tumppi och Elin som vi inte träffat på evigheter sedan! Sista helgen i januari tror jag det var?

Nu - försöka få fisungen att somna om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin