Mammaledighet!!

Äntligen har jag min första dag av mammaledighet. Det är så svårt att gå hem när man mår bra och älskar sitt jobb.
Men om exakt 7 dagar ligger jag på ett operationsbord och "föder" vårt barn så jag får helt enkelt lära mig att ta det lugnt :)

Känns fortfarande overkligt. I natt har hon haft sparkfest i magen, ganska imponerande för en bebis som sitter i säte. Dom brukar inte kunna sparka så mycket sa barnmorskan men tydligen :)

Har svårt att sova nu har haft många avbrott i sömnen i natt men jag måste säga att jag älskar när hon rör sig. Blir så orolig så fort det är för lugnt i magen.

Nej nu ska jag gå och pussa lite på min man innan det är dags att gå upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin