Att anpassa sig

Jag måste säga att det tar lite tid att anpassa sig till föräldralivet.
Att ens barn är så beroende av en och speciellt som mamma om man ammar, finns inte mycket tid över till annat än att just amma och sova.
Vi har fått äran att få en bebis som ammar mycket, sover mycket och bajsar extremt mycket :)
Så för tillfället känner jag mig mest som en mjölkko men det är underbart det med. Förutom när man är svinigt trött och lillan ska "bråka" lite innan hon tar bröstet. Då kan man bli knäpp.
Men jag ska inte klaga oftast är hon snäll och speciellt på dagarna då sover hon massor och äter fint. Det är självklart på nätterna som hon "krånglar"
Men hon är den finaste bebisen i hela världen!
Älskar henne som inget annat, detta är verkligen sann kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin