Paket med smink från USA, bilder och swatches

Min syster shoppade loss till mig (för flera veckor sedan) på MAC i USA!
Lite basic grejer jag behövde men även en del roliga saker från vårens kollektioner!

Här kommer lite bilder
Läppstiftet är Show Orchid, den lilla rougen är Full Fuchia, den stora rougen är Azalea blossom och pigmenten är stacked 1!


närbild på Azalea Blossom:


Närbild på Full Fuschia (jisses vilken färg! sjukt cool!)


Närbild på pigmenten Stacked 1!





Swatches:
Läppstiftet Show Orchid som är otroligt fint! Älskar formulan Amplified, den är krämig och mjuk och man kan bygga upp riktigt mycket intensitet med den.


Stacked 1! Pigmenten är helt j*vla underbara, super krämiga och massa massa massa färg!
Formulan på dom liknar Solar bits som släpptes med Style warrior förra sommaren.
Jag älskade Solar bits och jag älskar dessa pigmenten!


skimmret är så fint i dessa, den mörklila är to die for!


Från vänster: Full fuchia, detta rouget kan man lätt ha som ögonskugga med, och lägger man bara lite så blir det inte så starkt, men det går verkligen att bygga upp en galen 80'tals rouge med den!
bredvid har vi tre streck från Alazea blossom, och den rougen är ju klart mycket mycket försiktigare i färgen, den är mysig och passar bra om man inte gillar för skarp rouge.



Kommentarer
Postat av: Emma P

Åh fy fan vilka snygga! Avis... Varför är full fushia så liten? Är det en full size?

2010-03-25 @ 17:46:53
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Åh, vilket härligt paket!

2010-03-25 @ 18:59:58
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: robin hood.

Hejsan! har en tävling i bloggen och det är gratis att delta!

Det går ut på att jag väljer ut finalister som jag tycker ha snyggast design på bloggen!

Sedan får mina bloggläsare rösta på dom finalisterna och den som vinner sedan länkas i bloggen och jag skriver ett inlägg om dens blogg så att den har chansen att få ännu flera läsare!

så var gärna med och delta!.

kram.

Postat av: Stephy

Svar: Emma P! thanx! ja det är en fullsize, men har för mig att det är den andra Alazea blossom som är väldigt stor, den är som ett MSF typ!



Sminkan! ja tror du jag blev glad? :)

2010-03-26 @ 00:19:14
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Postat av: Emma P

Ah okej, då är jag med:)

2010-03-27 @ 11:00:01
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin