Otrohet

Det finns inget jag tycker mindre om än otrohet.
Det är det värsta mest avskyvärda man kan göra mot en annan människa.
Det är så lågt och så fegt att såra någon på det sättet.

Jag förstår att man inte kan hjälpa vem man blir kär i, men man kan fan se till att sköta saker snyggt.
Är du i en rellation så går man inte och hoppar i säng med någon annan.
Är man missnöjd och vill vara singel, var då man eller kvinna nog att ta dig ur rellationen.

och för er som tycker att det är okej att vara den andra tjejen, ni är dom värsta avskummen som går i ett par skor.
Det är aldrig okej,
det spelar ingen roll om han skyller på att frugan är ful och fet.
det finns inga ursäkter.
Om han vill vara med dig så ska han fan göra slut på sitt nuvarande förhållande först.
Annars är du precis lika skyldig till att bryta upp förhållanden och slå familjer i spillror.

Otrohet är egoistiskt och fegt.
Jag har fått känna på det själv många gånger, men helvetet ska frysa till is innan jag är otrogen kan jag tala om.
Oskyldigt flirtande är en sak, men att knulla med någon annan i sin partners säng är FAN INTE OKEJ!


Det finns få ämnen som gör mig så arg och irriterad som otrohet. Det är avtändande och ja rentutsagt ÄCKLIGT!

så skärp till er för fan, vill ni knulla runt så gå inte in ett förhållande, hur svårt ska det vara???

Till J, du förtjänar så mycket bättre, och även om det inte känns så just nu så kommer du en vacker dag vara SÅ otroligt glad över att du slipper ha honom i ditt liv.
Du är så otroligt mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det var ju typiskt, jag hoppades att det var detta året! Men jag får vänta så snällt :) LYCKA! Ses ikväll.. Puss!

2010-03-15 @ 11:39:28
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/
Postat av: kentmadde

Sv: ah Loeral har varit bäst hittentills och tror jag stannar där, Swarzkopf(stavningen) haha säger dom ska vara bäst? Vad säger du som frisör? :)

2010-03-15 @ 20:43:13
URL: http://kentmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin