Bal / Prom Olofström

Nu är det äntligen dags att slänga upp alla bilderna från alla balsminkningar och håruppsättningar jag gjort!
Tänkte dela in allt i olika skolor, är nog enklast.

Jag är väldigt nöjd med detta året, alla tjejerna har blivit så otroligt fina och trots stress hade jag inte bytt ut det mot något.

här kommer bilderna från första balen, dock glömde jag att ta bilder på min första baltjej, men ska se om jag kan få bilder från henne istället.


Linn är en otroligt vacker tjej och hon ville ha det uppsatt slarvigt. En stor favorit var även flätor så jag gjorde inbakade flätor från båda håll i luggen och sedan gjorde jag flätor som gick in i lockarna bak i uppsättningen.
Denna uppsättning är en av mina favoriter.

sminket gjorde vi i silver och grått, en enkel fräsch sminkning med lite tyngd i.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Translation:
Now it's finally time to throw up all the images from all prom makeup and hairupdo'es I've done!
I think I will divide them according to different schools, is probably the easiest.
I am very pleased with this year, all the girls have become so incredibly beautiful and although stressful, I had not wanted to miss this.

here are the pictures from the first prom, but I forgot to take pictures of my first prom girl, but will see if I can get pictures from her instead.
Linn is a beautiful girl and she wanted her hair curly and put up a little bit messy.
She really likes braids so I made baked braids on both sides of the head starting in the fringe and then I did braids that went into the back of the set of curls.
This updoe is one of my favorites.
we made the make-up in silver and gray, a simple fresh makeup with a little darke in it.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin