Alternativ Prom make-up for Sanne

Sanne gillade även grönt, så jag provade en ganska ljus grön sminkning som även den passar till en lila klänning, jag tycker att ljusa gröna nyanser känns väldigt vårigt och fint.
Passar väldigt bra till bal!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanne also likes green, so I tried a pretty light green make-up which also fits to a purple dress,
and I think the bright shades of green fits very well with spring.


Jag har använt / I have used:
MAC Aquavert
MAC Swimming










Kommentarer
Postat av: Sminkan

Vackra färger!

2010-06-03 @ 19:03:59
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Emma P

Vacker sminkning Stephy! Min teori är för övrigt att grönt passar till allt...

2010-06-03 @ 22:31:03
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin