Slash


Jag älskar ju att läsa böcker. Läser löjligt många faktiskt, och en hel del självbiografier.
Jag gillar Guns N´Roses en hel del, dock inget die hard fan, men deras riktigt stora låtar är sjukt bra.

Slash självbiografi är en av de bästa jag läst, jag slås av hur genuin han är, även om han var ett fyllo och en knarkare vid vissa tillfällen (oftast) så tycker jag ändå att det är något otroligt sexigt över honom.
Jag gillar verkligen kreativa människor.

Passa på att fynda hans biografi på www.cdon.com tror den ligger runt 39 kr i pocket just nu!

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Den där tyckte jag tyvärr inte alls om även om jag gillar bandbiografer :/ Har du läst Marilyn Mansons? Den är riktigt bra! :) Håller på med Duran Durans just nu och den är helt otrolig! :)

2010-01-16 @ 21:33:45
URL: http://alltingokey.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Angelica! Jag tycker den är bra, han är ju så sjukt kreativ.

Har läst Marilyn Mason och hatade den! haha tyckte den var super dålig :( den enda biografi jag inte gillat hittills!

2010-01-17 @ 00:26:00
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin