We are the world for Haiti!

Som vissa av er kanske minns så var mitt nyårlöfte att hjälpa folk mer än vad jag gör idag.
Sedan hände denna fruktansvärda naturkatastrof i Haiti och så otroligt många människor dog.
Jag vet att alla kan göra något, personligen önskar jag att jag kunde åkt ner och hjälpt till med volontärarbete.
Det är otroligt givande.

Den gamla We are the world har dammats av och gjorts om till en helt ny fantastisk version till förmån till Haitis invånare.
Om du inte bara vill skänka pengar utan även få något för det kan du exempelvis ladda ner låten från Itunes och då går pengarna till Haiti.
Glöm inte att bara för att det gått en tid att krisen är slut, det kommer pågå i många många många år framöver.

Glöm inte bort Haiti, skänk vad du kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin